Pagina's

maandag 18 november 2013

Puma suede schoenen


 Hey allemaal,

Ik heb mijn nieuwe liefdes ontdekt. Puma's! Het zijn niet de echte typische meiden schoenen maar ik ben er helemaal verliefd op.




Rapapa....


 
 Tada!!! Dit zijn ze dan!
 Mijn puma's suede. In een bordeaux rode kleur. Yes, I'm in love.


 Er is alleen 1 probleempje. Misschien is het ja al opgevallen maar de ene keer witte veters en de andere keer rode. Wat vind jij leuker??? Ik twijfel er zelf nog een beetje over.
De schoenen koste €84,95. En ik ben er super blij mee!
Dus eindelijk is mijn zoektocht naar de perfecte gympen opgelost. En ik ben er echt heel erg blij mee!



Wat voor soort gympen heb jij?

-xxx-
Judith

3 opmerkingen:

  1. ik heb ze ook en ik hou de budeaux rode erin !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook maar dan in de 'oude' versie en in het zwart! Ik was al een tijd geabonneerd op je youtube kanaal maar had nog nooit op je blog gekeken omdat ik niet wist dat je er een had. Maar je hebt echt een super leuke blog!! Ik ga je blog zeker volgen met bloglovin!! Liefs Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schoenen!
    Als ik jou was zou ik de rode veters erin laten.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen