Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Super handige tip! To do...

Hey allemaal,
Vandaag een tip die ik echt elke dag gebruik van: Beautygloss.
Mascha heeft een video gemaakt in asmr-style. Dit is een tip waarin zei uitlegt hoe ze haar to-do boekje gebruikt. Ik heb er zelf ongelofelijk veel aan gehad!
Dus ik wil vandaag aan jullie laten zien!


Ik wil vandaag dus aan jullie laten zien hoe ik hem gebruik. Welk boekje ik er voor gebruik, dus lees zeker even met me mee.


Ik heb dit boekje van hema. Ik vind het handig dat het een ringband heeft. Waarmee ik dus gewoon de bladzijde om kan klappen als het de volgende dag is. De roze randjes maken het helemaal af vind ik zelf. 

Ik gebruik meestal gewoon een roze marker en een pen.

Meestal maak ik de avond voor de volgende dag het lijstje met wat ik allemaal wil gaan doen. Dat schrijf ik dan gewoon op 1 lijst op en dan kun je de volgende dag precies zien wat je allemaal van plan bent om te gaan doen.


De volgende dag werk je dus gewoon je lijstje af. Je markeert dan gewoon de dingen die je gedaan hebt. En als je het bijvoorbeeld aan het een ding niet af hebt, dan zet je het boven aan op de volgende dag. 


Ik ben zo blij geweest met die video. Omdat het zo veel rust geeft. Ik ben echt zo'n mens die leeft in chaos. Die nooit iets op orde heeft. Maar met deze lijstjes brengen er weer wat structuur aan. Het geeft mij een heel goed gevoel! En hierdoor hou ik veel meer tijd over!

Ik beveel jullie zeker deze tip aan!

-xxx-
Judith



1 opmerking: