Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

Personal update!

Hey allemaal,

Vandaag ga ik jullie weer eens iets vertellen hoe het met me gaat en op school en met mijn YT-kanaal , blog en wat herfst dingen.
Dus wil je dat weten, lees even mee!




Op het moment gaat het heel erg goed met me! Weer bijna herfstvakantie dus dan ga ik ook weer heel veel vooruit werken! En video's maken. En lekker genieten!


Hoe gaat het op school?

Op school gaat het tot nu toe heel erg goed. Ik haal mooie cijfers. Mijn klas is erg gezellig. Ik moest laatst een test maken, om te kijken welk profiel je wilt kiezen. Daar krijg ik in deze weken de uitslag van, en ben ik best wel benieuwd naar! Maar als ik goede cijfers wil halen moet ik er wel veel voor doen. Dat is soms lastig in de combinatie met mijn blog en YT-kanaal. Dus daarom laat ik soms even niks horen op mijn blog. Maar dan weten jullie even waardoor dat komt!


Hoe gaat het op youtube en met je blog?

Youtube gaat echt super goed! Ik heb nu ongeveer 650 abonnees. Er zijn er ook een paar bij gekomen door de winactie. Maar ik ben dus echt heel erg blij en dankbaar voor jullie, dat het zo ongelofelijk goed gaat! Er staan ook leuke video's in de planning dus daar ben ik zeker heel erg tevreden over! Maar mijn blog kan beter vind ik zelf. Soms vind ik het net even wat leuker om een video te maken dan een artikel te schrijven. En maak ik dus sneller een video dan een artikel. Maar op het moment en hopelijk de komende tijd heb ik juist weer onwijs veel zin om artikelen te maken en te filmen! Dus ik hoop dat dat ook steeds meer pageviews worden.


Sporten

Ook het sporten gaat lekker op t moment. Zoals jullie misschien wel weten, rijd ik paard en turn ik. Ik turn 5 uur in een week. Op Donderdag en Dinsdag. Wel veel zul je denken, maar ik doe het echt met heel veel plezier! Ook rijd ik paard. Ik heb een verzorg pony en probeer elke week 2 keer te rijden. Maar helaas lukt dat niet altijd en is het meestal maar 1 keer. Maar waarneer ik tijd heb probeer ik zo veel mogelijk te gaan! Helaas ben ik vorige week wel heel hard gevallen met turnen, en had ik heel veel last van mijn schouder. Maar gelukkig gaat dat nu weer goed!

Vakantie

Jaaaa, het is bijna weer zo ver over een weekje heb ik vakantie. En wat kijk ik daar naar uit!.
Ik ben van plan om gewoon lekker uit te rusten. Video's te maken, bloggen, afspreken en van alles en nog wat! Ook wil ik wat herfstlooks een OOTD op nemen. Willen jullie dit in een artikel of in een video zien? Laat maar even weten!

Nou dit was weer eens een update! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, dan zijn jullie nu weer op de hoogte van mijn leventje.

Willen jullie een OOTD/Look  in een artikel of in een video?

-xxx-
Judith















Geen opmerkingen:

Een reactie posten