Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

Magic touch- Rituals

Hey allemaal,

Vandaaag laat ik jullie de beste bodybutter ever zien!!!
Ik vind hem helemaal geweldig!
Alvast 1 hint, hij is van Rituals.

Dit is de beste bodycreme everrrrrrr. Dit is de beste die ik ooit heb gehad. Ook wel de duurste maar wauw. Echt top deze! Kijk gauw mee!




Dit is hem dan, I love it! Hij is niet van mij, maar van mijn moeder. Maar ik mocht hem een keer gebruiken en toen was het echt even zo'n : 'Wooooooooow' momentje. Super fijn! De geur is echt super lekker. Rice-milk. Het is juist het tegenovergestelde van al mijn andere bodybutters. Geen zoete snoepige geuren. Maar juist een heerlijke volwassen geur.
 De substantie zorgt er denk ik ook voor waardoor ik hem zo fijn vind. Het is geen dikke boter laag die je op smeert. Maar juist een hele luchtige crème. Als ik hem in de pot zie, lijkt het ook dikke creme. Maar als ik hem op smeer verrast het me echt heel erg.
 Hij geeft een mooie glans. En je maakt 24 uur later nog dat je hem op gesmeerd hebt. Ik gebruik hem vooral na het douche op mijn benen. En hij is echt zalig. Mijn benen blijven heerlijk zacht.

De pot zelf vind ik ook erg  chique. En groot. er zit 200 ml in. 
En de pot kost €15. 


Echt een geweldig product!

-xxx-
Judith

1 opmerking: