Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

Refreshing raspberry - dr. van der Hoog

Heey!

Vandaag weer eens een review voor jullie.
Namelijk een masker van dr. van der hoog!
Lees mee,

 Als eerst even wat ze erop de site over schrijven. Dit staat ook op de verpakking:


Frambozen zijn niet alleen heel lekker, maar ook heel lekker voor je huid! Verwen jezelf daarom eens met een Refreshing Raspberry masker. Dit fruitige frambozenmasker reinigt je huid op milde wijze en verwijdert onzuiverheden en afvalstoffen. Het bevat een extract van frambozen, die een rijke bron zijn van waardevolle vitaminen, mineralen en antioxidanten. Na gebruik van dit crèmemasker voelt je huid weer heerlijk fris en fruitig aan.
Nu ga ik jullie foto's en mijn mening laten weten over dit masker.




Dit is mijn huid voordat ik begin aan het masker. Let niet op de foto maar goed op mijn huid. De foto is ontzettend lelijk.


Hier zie je goed dat ik aardig wat bultjes op mijn voorhoofd heb. 


Hie heb ik het masker op. Met een mooi maskerknotje. Hahah zo heb ik mijn haar altijd als ik een masker in doe. Maar nu even over het masker. Het prikte best wel erg toen ik het masker op deed. Ik moest wel even mijn tanden op elkaar houden zeg maar. Maar het werd naar 5 minuutjes beter. 




Hier had ik  het masker zo'n 10 tot 15 minuutjes op. Toen ging ik hem er af wassen.


Ik heb geen foto meer gemaakt van mijn huid na die tijd maar dat was niet echt veel beter. Ik vond dat mijn huid nou niet bepaald diepgereindigd. Het voelde wel heel zacht aan. En toen ik hem op had vond ik het ook wel lekker ontspannen. Het geeft dus wel een fruitig gevoel. 

Het totale cijfer is een 7,5. Niet top, maar een dikke voldoende. En al helemaal voor de prijs. Een masker is €2,23. Ik haal hem bij de Etos maar ik geloof ook dat je hem kun bestellen op de site en volgens mij ook in de kruidvat en trekpleister verkrijgbaar. Dus ben je benieuwd, wil je hem ook proberen, probeer hem dan zeker even!

-xxx-
Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten