Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Gastblogger: Mijn kettingencollectie


Mijn kettingencollectie. 

hey allemaal! Vandaag laat ik jullie mijn kettingen zien, aangezien het er behoorlijk wat zijn. Ik zal de prijzen en waar ik het heb gekocht melden, maar ik weet ze niet allemaal meer precies.













1. De bril&snor; mijn eerste ketting. Ik vond hem zo leuk dat ik dacht: die neem ik mee. Ik heb hem toen ook redelijk gedragen, maar nu loopt dat steeds meer af.

Te koop bij Bijou Brigitte voor €6,95



Hier berg ik mijn kettingen op. Het is een werkje die ik ooit een keer heb gemaakt, en aan de vlindertjes hang ik mijn kettingen. Het staat heel vrolijk!

2. De oliefant; een van mijn favorieten. Hij is erg neutraal en past bij heel veel. Wat heel leuk is, is dat het ''kleedje'' dat op de oliefant ligt, geen ondergrond heeft. Hij heeft dan wel wat versiering, maar je ziet dus de kleur eronder en zo past hij altijd bij de kleur van je kleding!

Te koop bij de V&D voor ongeveer €6,99












3. Het lieveheersbeestje; ook een van mijn eerste kettingen. Ook deze ketting is redelijk rustig, en staat heel schattig. Het allerleukste vind ik dat als je de ''voelsprietjes'' indrukt, er een klokje tevoorschijn komt! Wel jammer dat het klokje ondersteboven zit.
















4. De luchtballon met een beertje; Cute! Ik smolt toen ik het kleine schattige beertje zag met een hartje op zijn buik. Waar ik ook achter kwam, is dat die ballon dezelfde print heeft als de wereld. Zo kun je de hele wereld af reizen. ;)

Te koop bij www.miniinthebox.nl voor €4,77 (zoek Fire Balloon Shape metalen ketting)













5. Het rozenballetje; een ketting die ik niet zo heb gekocht. Het ging namelijk zo: ik stond in de winkel te twijfelen of ik het wel of niet moest doen omdat deze ketting aan een andere vast zat waardoor hij veel minder mooi was. Uiteindelijk had ik het toch gedaan en daar ben ik nu nog steeds blij mee!

Te koop bij Bijou Brigitte voor €7,95 samen met de gouden vogel












6. Het goudenvogeltje; de gene die vast zat aan het rozenballetje! Los vind ik ze echt leuk, maar samen? nee niet echt. Gelukkig heb ik een handige vader die dat wel kan oplossen. :)


Te koop bij Bijou Brigitte voor €7,95 samen met het rozenballetje












7. Het hartjesleutel; gekregen van een vriendin. Ik ben er heel erg blij mee en draag hem dan ook graag. Er zitten kleine steentjes in verwerkt, met een mooi hartje!









8. De carrousel; heel schattig. Ik vind het strikje een erg leuk detail, en de ketting is gelukkig goed afgewerkt.

Te koop bij Bijou Brigitte voor ongeveer €6,99




9. Het blauwe hartje; een zelfgemaakte ketting! Ik had deze gekregen van een tante, maar hij was bruin, tikkeltje saai dus. Ik heb mijn nagellak gepakt en voila! Mijn nieuwe ketting.


10. Het peacehartje; een cadeautje van een vriendin voor mijn verjaardag. Hij is erg rustig en schattig en heeft een korte ketting. 

11. de vlinder; ook een cadeau voor mijn verjaardag. Nou is dit echter al iets van 3 jaar geleden gegeven, toch vind ik hem nog mooi. De vlinder maakt het erg speciaal. Ik draag het niet zo snel, maar wel als ik een saaie outfit heb ofzo.


12. de ketting die niet echt een naam heeft; ook deze heb ik van dezelfde persoon gekregen, alleen dan 1 jaar later. Ik vind hem erg mooi voor speciale gelegenheden, en kan hem voor de rest niet echt omschrijven.

Dit waren al mijn kettingen! ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, en tot snel.

Xxx' Joy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten