Pagina's

zondag 7 juli 2013

Beautiful blue- ooglook

Hey allemaal,
Vandaag heb ik een look voor jullie. Ik had hem op met de foto van onze turnvereniging. Onze turnpakjes zijn blauw met wit dus heb ik verzonnen om met blauw aan de slag te gaan. Ben je benieuwd met welke kleuren ik aan de slag ben geweest kijk dan even mee!



Dit is de look vanaf de zijkant. Het lukte me op de een of andere manier niet op de foto van recht van voren erop te zetten. Maar hier zie je het goed en straks zul je het van dichtbij ook nog een keer zien.





Ik ben dus aan de slag gegaan met het max pallette en het sunclub palette. De kleuren blauw natuurlijk. De kwaliteit van het essence palette is wel vele malen beter. Maar dat maakt niet uit. Het is dus een makkelijk budget look.


Dit is de blauw van essence sunclub palette. 


Dit zijn de 3 kleuren uit het max palette. 


Ik heb een beetje mascara op. Deze is van rimmel de day 2 night. 

Hier zie je de look goed. De kleuren van Max op het bewegend ooglid en essence in de greece. 


Tadaa! Dit is de look. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Hij is heel makkelijk na te maken. Ik ben benieuwd of jij hem ook probeert. Het kan natuurlijk ook prima met andere blauwe kleuren. Probeer maar! Stuur je me een foto op twitter? Dit is de link van mijn twitter: https://twitter.com/beautyxnails

xxx
Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten